Kan ikke få adgang til konto – lukket/spærret/begrænset konto

Når du forsøger at logge på eller indbetale og spille, får du måske en fejlmeddelelse om, at din konto er lukket, spærret eller begrænset. Det kan skyldes, at vi eller vores automatiske systemer har brug for noget fra dig, før du kan spille sikkert.

Hvorfor er min konto spærret?

Mulige årsager:

  • Vi har bedt om dokumenter fra dig, men har endnu ikke modtaget dem.
  • Du bekræftede ikke din konto i tide.
  • Vi har opdaget, at du har oprettet mere end én konto.
  • Du har tidligere bedt om at få din konto lukket.
  • Vi lukkede den for at overholde lovmæssige krav.
  • Vi har spærret kontoen af sikkerhedsmæssige årsager.
  • Vi skal bede om flere dokumenter fra dig for at kunne bekræfte dine midler eller overholde lovgivningen om bekæmpelse af hvidvask af penge.

Hvordan kan jeg uploade mine dokumenter?

denne side kan du se mere om, hvorfor vi beder om dokumenter, og hvordan du uploader dem på sikker vis.

Hvad hvis jeg har mere end én konto?

Hver spiller må ikke have mere end én konto pr. licens. Det er i overensstemmelse med vores regler om ekstra konti. Se mere i vores tjenestevilkår. Hvis du har opdaget, at du har mere end én konto, skal du kontakte os og give os besked.

Hvordan får jeg igen adgang til min konto?

Hvis du har lukket din konto og gerne vil genåbne den, kan du kontakte os for at få hjælp.

Når vi spærrer eller begrænser din konto, sender vi dig en e-mail med årsagerne til lukningen og en vejledning. Gå ind på din registrerede e-mailadresse for at finde en meddelelse med information om, hvad vi skal bruge fra dig. Kontakt os så ved at følge disse trin:

  1. Vælg "Hjælp" øverst på en vilkårlig side på vores hjemmeside.
  2. Tryk på den grønne "Brug for hjælp"-knap nederst til højre.
  3. Følg vejledningen for at kontakte os.

Du kan også kontakte os via vores mobilapp. Gå til:

  • Konto → Hjælp → Kontakt kundeservice

Hvis din konto er lukket eller spærret, kan du muligvis ikke logge på, når du åbner appen. I så fald skal du først trykke på "X" øverst til højre for at lukke loginvinduet. Følg så vejledningen herover i at kontakte kundeservice.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler